Divendres passat vam tenir el plaer d'assistir un any més a “Sa Nit d'Aviba”. A aquesta quarta edició assistim el director general Josep Bellés i jo mateixa Ingrid Graells .
Com sempre, Sa Nit d'Aviba va aconseguir convocar un bon nombre d'agències associades i proveïdors convidats, que van poder gaudir a Palma de Mallorca d'aquest esdeveniment, en aquesta ocasió navegant per aigües del mediterrani.
El nou president de l'associació, Xisco Mulet copropietari de Viajes Massanella, va aprofitar l'ocasió per agrair a tots els assistents el suport i definir la línia d'actuació en defensa dels interessos de les agències de les Balears. El nou president ha format part en diversos períodes com a membre de la junta del Grup AVA des dels inicis. El 2016 i el 2017 va ser president d'aquest grup de gestió.
Et desitgem molta sort i èxits Xisco en aquesta nova etapa. Aviba compta amb el suport de Beroni des de fa més de 20 anys com a partner tecnològic per a les agències de viatges a les Balears.
Gràcies AVIBA – Agrupació Empresarial d'Agències de Viatges de Balears per convidar-nos un any més… estem encantats de celebrar-ho amb vosaltres!!
Enhorabona per una Nit d'Aviba molt especial ? ?
Fins a l'any que ve!
Per veure les fotos de l'esdeveniment, visiteu el nostre post a Facebook.

